Provozovatelem webových stránek a internetového obchodu www.pro-zdravi-az.cz je
Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4,
PSČ 29001, IČO: 24243272, DIČ: CZ24243272, vedená u Městského soudu v
Praze pod spisovou značkou C 196453.
      
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) provozovatele webových stránek a internetového obchodu www.pro-zdravi-az.cz je
Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4,
PSČ 29001, IČO: 24243272, DIČ: CZ24243272, vedená u Městského soudu v
Praze pod spisovou značkou C 196453. (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“ nebo „zákazník“)
prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího či jiným způsobem
dále specifikovaným v čl. 3.4. Internetový obchod je prodávajícím
provozován na internetové adrese www.pro-zdravi-az.cz a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2.
Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při
využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.pro-zdravi-az.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy.
1.3.
V případech, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od
prodávajícího, není spotřebitelem (např. jedná se o právnickou osobu či
podnikatele), upravují vztahy mezi prodávajícím a takovou osobou
zvláštní ustanovení čl. 11 obchodních podmínek.
1.4.
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní
smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními obchodních podmínek.
1.5.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní
smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.6.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
2. Uživatelský účet
2.1.
Kupující může provádět objednávání zboží, a to i bez registrace, přímo z
webového rozhraní obchodu. Na základě registrace kupujícího provedené
na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského
rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět
objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).
2.2.
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3.
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen heslem. Kupující je povinen
zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy
kupující svůj uživatelský účet nevyužívá, či v případě, kdy kupující
poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6.
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný
nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení třetích osob.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1.
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
zákoníku se nepoužije. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém
rozhraní obchodu jsou tedy nezávazné a prodávající není povinen uzavřít
smlouvu ohledně tohoto zboží. Podání objednávky zboží je možné učinit
vyplněním a odesláním objednávkového formuláře, elektronickou poštou,
telefonicky nebo osobně.
3.2.
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení
cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané
hodnoty a všech souvisejících poplatků, přičemž ceny nabízeného zboží
nezahrnují náklady spojené s dodáním zboží (čl. 3.3) Ceny zboží v rámci
webového rozhraní se mohou lišit od cen, jež jsou uvedeny v kamenné
provozovně prodávajícího. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy
jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není
omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně
sjednaných podmínek.
3.3.
Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s
balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a
dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v
případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky, nebo
Slovenské republiky.
3.4. Pro objednání zboží může kupující využít následující způsoby vytvoření objednávky:
a) využitím on-line objednávkového formuláře ve webovém rozhraní obchodu
b) elektronickou poštou na adrese: obchod@pro-zdravi-az.cz
c) telefonicky na telefonním čísle (+420) 603248832
V
případě volby způsobu objednání prostřednictvím on-line formuláře pro
objednání zboží či služby, vyplní kupující objednávkový formulář ve
webovém rozhraní obchodu.
Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
Pokud
kupující zvolí způsob objednání zboží dle bodu b) či c), pak pro
odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky je
kupujícímu doporučeno uvést následující údaje pro správné vyřízení
objednávky:
a) jméno, příjmení
b) adresa, dodací adresa pokud je rozdílná od fakturační adresy
c) e-mail
d) telefonické spojení, nutné pro případné změny typu zboží
e) případné doplňující údaje
3.5.
V případě, že zákazník zvolí způsob odeslání objednávky prostřednictvím
on-line formuláře, pak má možnost zkontrolovat a měnit údaje, které do
objednávky vložil (zadal), a to i s ohledem na možnost zákazníka
zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky, to
vše před samotným odesláním objednávky. Objednávku odešle kupující
prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“, po jehož
stisknutí dojde k odeslání objednávky. Údaje, jež byly kupujícím v
objednávce uvedené, jsou prodávajícím považovány za správné a
prodávající není povinen ověřovat jejich pravdivost. Prodávající
neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí
elektronickou poštou (souhrn objednaného zboží), a to na adresu
elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v
objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Prodávající neodpovídá za škodu vzniklou chybným uvedením údajů zákazníkem.
3.6.
Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který
nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu
kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným
návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech
povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito
obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že
se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
3.7.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně
či telefonicky).
3.8. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
3.9. Smluvní
vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky
(akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.10. V případě,
že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit,
zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s
uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
3.11. Pozměněná
nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v
takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím
elektronické pošty.
3.12.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při
uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory)
si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. Cena zboží a Platební podmínky
4.1.
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy
může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
Pro případ dodání zboží na území České republiky:
-
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce. Zboží
kupující uhradí v hotovosti doručovateli České pošty, který je na
vyžádání povinen vystavit potvrzení o přijetí uhrazené částky za zboží a
služby při doručení zboží.
- bezhotovostně převodem v CZK na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky - pouze v KČ(dále jen „účet prodávajícího“):
Pro případ dodání zboží na území Slovenské republiky:
-
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce. Zboží
kupující uhradí v hotovosti na Slovenské poště, která na vyžádání
vystaví potvrzení o přijetí uhrazené částky za zboží a služby při
doručení zboží.
- bezhotovostně převodem v KČ na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky
- bezhotovostně převodem v EUR na EUR účet u Fio banky : IBAN CZ2720100000002300382927 BIC
kód/SWIFT FIOBCZPPXXX, ale přepočet z fakturovaných KČ na EUR si
kupující zjistí a zajistí sám tak, aby na účet prodávajícího dorazila
správná částka v KČ. Zde je důležité, že Fio banka nám neúčtuje žádné
poplatky, tedy není nutno s poplatkem na naší straně uvažovat.
4.2.
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také
náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li
uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s
dodáním zboží.
4.3.
Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.4 až čl. 4.6 obchodních podmínek
ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4.
V případě bezhotovostní platby je zboží kupujícímu odesláno až po
uhrazení kupní ceny, výjimečně po domluvě dříve. Cena je splatná
nejpozději do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. Splatnost kupní ceny v
hotovosti či na dobírku při odeslání zboží k zákazníkovi nastává při
převzetí zboží.
4.5.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu
zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě
bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6.
Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího
nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení
celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení §
2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně
závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb
prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu.
Prodávající plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu
vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v
elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
5.1.1.
o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu
nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro
odstoupení od smlouvy,
5.1.2.
o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí
třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu
nezávislých na vůli prodávajícího,
5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
5.1.4. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
5.1.5. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
5.1.6. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
5.1.7. o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
5.1.8.
o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl
dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty
pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil
kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
5.2.
Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od
kupní smlouvy odstoupit, má kupující, který si zboží objednal jinak než
osobně, v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku
právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí
zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí
poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
5.3.
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující - spotřebitel využit
vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních
podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné
na adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@pro-zdravi-az.cz.
V tomto případě kupující oznámí prodávajícímu, že odstupuje od kupní
smlouvy, uvede číslo objednávky, faktury, jméno a datum nákupu.
5.4.
Prodávající poskytuje pro odstoupení kupujícího od kupní smlouvy i
Vzorové poučení o právu kupujícího na odstoupení od smluv uzavřených
distančním způsobem v souladu s nařízením vlády č. 363/2013 Sb. Toto
poučení je nedílnou součástí obchodních podmínek.
5.5.
V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek
se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno
do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením
zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno
pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.6.
V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí
prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14)
dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem,
jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž
oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží
kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a
nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky
kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí, nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
5.7.
Kupující bere na vědomí, že v případě, že zboží jím vrácené bude
poškozeno či zničeno, vzniká prodávajícímu vůči zákazníkovi právo na
náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží
je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na
vrácení kupní ceny.
5.8.
Kupující bere dále na vědomí, že nevyzvednutí objednaného zboží
(zásilky) se nepovažuje za odstoupení od kupní smlouvy. Kupní smlouvu je
nutno výslovně zrušit.
5.9.
Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od
kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu
uhrazenou kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet
určený kupujícím. Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit v
souladu s výše uvedeným především v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- výrazným způsobem se změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje.
- kupující vyplnil chybné či neúplné kontaktní údaje, kupující je nedostupný, neodpovídá na emaily apod.
- objednávka zůstala ze strany kupujícího neautorizována či neuhrazena déle než 7 kalendářních dní
- objednávka nebyla za strany kupujícího v řádném termínu vyzvednuta
5.10.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací
smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou,
že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací
smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se
zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. Přeprava a Dodání zboží
6.1.
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku
kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s
tímto způsobem dopravy.
6.2.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo
určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při
dodání.
6.3. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
6.4.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat
opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je
kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží,
resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.5.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a stav zásilky (počet balíků, neporušenost
pásky či naopak přelepení páskou dopravce, poškození krabice, apod.) a v
případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě
shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky
nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Stane-li se, že zásilka
přijde viditelně potlučená, zdeformovaná, natržená, nebo přelepená
páskou dopravce, kupující by měl požádat přítomného řidiče přepravní
společnosti o zaznamenání těchto skutečností do protokolu při přebírání.
Jedná se o tzv. převzetí s výhradou. Kupující přepravci sdělí své
výhrady k zásilce a požádá o jejich sepsání do předávacího protokolu.
Poznámka o jakkoliv poškozeném obalu je velmi důležitá! Pokud po
rozbalení zásilky s uvedenou výhradou (např.: k poškozenému/promáčklému
obalu) kupující zjistí škodu na zboží, usnadňuje uvedení výhrady uznání
reklamace.
6.6.
Při zjištění škody na zásilce je povinen kupující tyto skutečnosti
sdělit prodávajícímu všeobecně platným komunikačním prostředkem,
případně osobně. Pokud se pro posouzení škod na zásilce vyžaduje
obrazový záznam či jiná dokumentace, využije se libovolného písemného
styku, s tím že rychlejší a preferovaný je emailový obchod@pro-zdravi-az.cz.
Odeslání dokumentace a obrazového záznamu musí proběhnout bez
zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Příloha
emailu musí obsahovat důkladné zdokumentování zásilky fotografiemi (obal
včetně přepravního štítku, vystýlka, vlastní poškozené zboží), zápis o
stavu zásilky spolu s kopií dokladu o zaplacení. Prodávající se následně
spojí s kupujícím a zahájí řízení náhrady škody.
6.7.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit
zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
6.8.
Doručování zásilek probíhá pouze v pracovních dnech kdykoliv v časovém
rozmezí 9-17 hodin. Je nutné uvést takovou adresu doručení, na které se
příjemce (kupující) nebo jím pověřená osoba v pracovních dnech v těchto
časech vyskytuje (např.: adresa zaměstnání, sousedé, příbuzní apod.)
6.9. Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich cen.
Pro případ dodání zboží na území České republiky:
-
v rámci ČR zboží doručuje Česká pošta. Dodací lhůta je zpravidla do 24
hodin. Max. váha zásilky v rámci doručení po ČR je 30 kg vč. krabice a
vystýlky - samotné zboží tedy max. 27-28 kg, což je omezeno přímo v
nákupním košíku tak, že po překročení váhového limitu není možné
dokončit objednávku.
-
při platbě v hotovosti na dobírku, v místě určeném kupujícím v
objednávce, kupující uhradí v hotovosti doručovateli České pošty
celkovou cenu dobírky. Doručovatel je na vyžádání povinen vystavit
potvrzení o přijetí uhrazené částky za zboží a služby při doručení
zboží. Ceny poštovného počítá automaticky objednávkový formulář dle
zvoleného způsobu dopravy dle ceníku České pošty pro doručování zboží na
území České republiky a balné se neúčtuje:
- při platbě bezhotovostně převodem v CZK na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky - pouze v KČ(dále jen „účet prodávajícího“)
zboží odchází následný den po připsání částky na účet prodávajícího.
Kupující obdrží fakturu přímo v zásilce, nebo mu bude zaslána emailem na
uvedenou emailovou adresu nejdéle do 14 dnů. Ceny poštovného počítá
automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle
ceníku České pošty pro doručování zboží na území České republiky a balné
se neúčtuje:
Pro případ dodání zboží na území Slovenské republiky:
-
v rámci SR zboží doručuje Slovenská pošta. Dodací lhůta je zpravidla v
rozmezí od 1 - 3 pracovních dní. Max. váha zásilky v rámci doručení po
SR je 20 kg vč. krabice a vystýlky - samotné zboží tedy max. 18-19 kg,
což je omezeno přímo v nákupním košíku tak, že po překročení váhového
limitu není možné dokončit objednávku.
-
při platbě v hotovosti na dobírku, v místě určeném kupujícím v
objednávce, kupující uhradí v hotovosti na Slovenské poště celkovou cenu
dobírky. Doručovatel je na vyžádání povinen vystavit potvrzení o
přijetí uhrazené částky za zboží a služby při doručení zboží. Ceny
poštovného počítá automaticky objednávkový formulář dle zvoleného
způsobu dopravy dle ceníku České pošty pro doručování zboží na území
Slovenské republiky a balné se neúčtuje:
- při platbě bezhotovostně převodem v KČ na účet prodávajícího č. 2300382927 / 2010 vedený u Fio banky zboží
odchází následný den po připsání částky na účet prodávajícího. Kupující
obdrží fakturu přímo v zásilce, nebo mu bude zaslána emailem na
uvedenou emailovou adresu nejdéle do 14 dnů. Ceny poštovného počítá
automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle
ceníku České pošty pro doručování zboží na území Slovenské republiky a
balné se neúčtuje:
- při platbě bezhotovostně převodem v EUR na EUR účet u Fio banky : IBAN CZ2720100000002300382927 BIC
kód/SWIFT FIOBCZPPXXX, ale přepočet z fakturovaných KČ na EUR si
kupující zjistí a zajistí sám tak, aby na účet prodávajícího dorazila
správná částka v KČ. Zde je důležité, že Fio banka nám neúčtuje žádné
poplatky, tedy není nutno s poplatkem na naší straně uvažovat. Zboží
odchází následný den po připsání správné částky na účet prodávajícího.
Kupující obdrží fakturu přímo v zásilce, nebo mu bude zaslána emailem na
uvedenou emailovou adresu nejdéle do 14 dnů. Ceny poštovného počítá
automaticky objednávkový formulář dle zvoleného způsobu dopravy dle
ceníku České pošty pro doručování zboží na území Slovenské republiky a
balné se neúčtuje:
6.10. Postup při doručení jiného zboží, než bylo objednáno:
Má-li
kupující dle výrazně rozdílné váhy doručeného balíku oproti objednanému
zboží podezření, že by se mohlo jednat o omyl/záměnu balíků atp., je
povinen zásilku nepřebrat a požádat řidiče o její uložení na depu.
Kupující poté neprodleně zkontaktuje prodávajícího na adrese obchod@pro-zdravi-az.cz,
nebo tel. 603248832 a požádá o prověření situace. V případě, že balík
kupující převezme a po jeho otevření zjistí, že mu byla doručena jiná
objednávka/jiné zboží, výrobky NEOTEVÍRÁ ani jejich obaly jinak
NEPORUŠUJE. Vše důkladně zdokumentuje fotografiemi (krabici včetně
přepravního štítku, fakturu, obsah balíku - tedy veškeré zboží). Poté se
neprodleně obrátí na e-mailovou adresu obchod@pro-zdravi-az.cz a
v příloze zašle také všechny fotografie a podklady. Prodávající
kupujícího následně zkontaktuje za účelem vyřešení záměny. V podobných
případech se obvykle řidiči vrátí pro mylně doručené zásilky a následně
zařídí jejich správné doručení. Proto je opravdu důležité jednotlivé
výrobky neotevírat. V opačném případě budou kupujícímu otevřené výrobky
přiúčtovány.
7. Dodací lhůty
7.1.
V případě objednávky zboží z běžné nabídky prodávajícího bude zásilka
předána přepravci k doručení nejpozději do 3 pracovních dní od
autorizace přijaté objednávky ze strany kupujícího, nebo následný
pracovní den od připsání celé kupní ceny na účet prodávajícího. Není-li
vyřízení objednávky v tomto termínu možné, bude tak kupujícímu nejdéle
ve lhůtě 3 pracovních dní od přijetí objednávky oznámeno, případně
sdělen nový termín dodání.
7.2.
U objednávek s dopravou je kupující povinen zboží od přepravce řádně
převzít a to nejpozději do 5 kalendářních dní od předání zásilky do
přepravy, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě
jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci zjištěné vady. Faktura je
přiložena v balíku.
8. Práva z Vadného plnění
8.1.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se
řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914
až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
8.2.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží
převzal:
8.2.1.
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má
takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které
kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné,
8.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
8.2.3.
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
předlohy,
8.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
8.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
8.3.
Ustanovení uvedená v čl. 8.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží
prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží
na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo
při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
8.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
8.5.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese
jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment
prodávaného zboží, případně i v sídle, nebo místě podnikání. Za okamžik
uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od
kupujícího reklamované zboží.
8.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
9.2.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování
ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@pro-zdravi-az.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
9.4.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů
vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
10.1.
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je
poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění
pozdějších předpisů.
10.2.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a
příjmení, fakturační adresa, identifikační číslo, daňové identifikační
číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a faxové číslo (dále
společně vše jen jako „osobní údaje“).
10.3.
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro
účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení
uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se
zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání
informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním
osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která
by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy. Kupující tímto
zároveň souhlasí s předáním informací, nutných k úspěšnému doručení
zboží příslušnému dopravci, zajišťujícímu přepravu zboží prodávajícího.
Přeprava zásilek se řídí dle VOP daného dopravce.
10.4.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při
registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce jakýmkoliv
způsobem) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného
odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
10.5.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí
osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou
osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány
třetím osobám.
10.6.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou
zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v
tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
10.7.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl
poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
10.8.
V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel
(čl. 10.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s
ochranou soukromého a osobního života kupujícího, nebo v rozporu se
zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich
zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
10.9.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu
prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za
poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu
nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10.10.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím,
službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a
dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na
elektronickou adresu kupujícího.
10.11.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě,
že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z
kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. Cookies na
počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv
odvolat.
11. Zvláštní ustanovení pro případy, kdy kupující není spotřebitelem
11.1.
V případech, kdy kupující není spotřebitelem, se ustanovení čl. 5.1 až
čl. 5.7, čl. 8.2 až čl. 8.5 a čl. 9.3 obchodních podmínek nepoužijí.
11.2. V případě, že kupující není spotřebitelem, prodávající nese odpovědnost pouze za újmu, kterou prodávající zavinil.
12. Závěrečná ustanovení
12.1.
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto
nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných
právních předpisů.
12.2.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné,
nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost
ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních
podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4.
Přílohu obchodních podmínek tvoří Vzorové poučení o právu kupujícího na
odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem a vzorový formulář
pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Zdraví - AZ,
s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001,
adresa elektronické pošty obchod@pro-zdravi-az.cz, telefon 603248832.
V Poděbradech dne 01.01.2015
Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy dle Nařízení vlády č.363/2013 Sb., o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv
A. Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů má kupující právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni
a) uzavření smlouvy,
b) v případě uzavření kupní smlouvy: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží.,
c)
v případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží
nebo dodání několika částí: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba
(jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží, nebo
d)
v případě uzavření smlouvy o pravidelné dodávce zboží po stanovenou
dobu: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce)
převezme první dodávku zboží.
1.3
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém
odstoupení od této smlouvy informovat : Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem
Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, adresa elektronické
pošty obchod@pro-zdravi-az.cz,
telefon 603248832, formou jednostranného právního jednání, a to buď
dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem
nebo e-mailem. Kupující může použít přiložený vzorový formulář pro
odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.
1.4
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje
odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1
Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu
obdržené finanční prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14
dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, a to
všechny platby, které prodávající od kupujícího obdržel, včetně nákladů
na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného
způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání
prodávajícím nabízený). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný
platební prostředek, který byl kupujícím zvolen pro provedení počáteční
transakce, pokud kupující výslovně neurčil jinak. Kupujícímu tím
nevzniknou žádné další náklady. Platba bude kupujícímu vrácena až po
obdržení vráceného zboží nebo dříve, prokáže-li kupující, že zboží
odeslal zpět, a to podle toho, co nastane dříve.
2.2
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k
odstoupení od této smlouvy, kupující zašle zpět nebo je předá na
adrese: Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka
467/4, PSČ 29001, adresa elektronické pošty obchod@pro-zdravi-az.cz, telefon 603248832. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zákazník odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
2.3 Kupující nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
2.4
Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s
tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s
povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
B. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Zdraví - AZ, s.r.o., sídlem Poděbrady – Poděbrady III, K.Čapka 467/4, PSČ 29001, adresa elektronické pošty obchod@pro-zdravi-az.cz, telefon 603248832
- Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*)
- Datum objednání(*)/datum obdržení(*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
- Datum
(*) Nehodící se škrtněte, nebo údaje doplňte.